ROUGH

2010-04-29@08:02:07

Fyfan, idag är jag lika pigg och fräsch som resterna av min frukost. Hu, vill inte ut i detta regniga helvete. Men jag ska pallra mig till skolan för vi har lektion och efter det ska vi ha projektmöte där jag ska vara ordförande så jag bara måste infinna mig helt enkelt. Men efteråt blire happy-time för jag ska hälsa på Smula R. Hon har beställt en muffin som jag ska ta med till na. Nån tröst måste hon ju få, stackarn, som sitter med fossingen i ett paket.

Vi gick förbi öppningen av nya G-Star Raw i Punkt igår kväll. Inte alls vår klädsmak överhuvudtaget. Jag tycker det var roligare att hälsa på DJALE.COM och smygtitta på alla coola och snygga modemänniskor, än på själva kläderna.

Ikväll ska det brännas skivor till vår mini-road-trip imorgon till U-sala! Kommer bli så jävla great! Malle-Frasse och jag ska välja 20 låtar var och lägga dom om vartannat på 2 skivor. Smart va?! Förjävligt smart. Nu blir det stress.

Frid!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0