ROUND ROUND, BABY, ROUND ROUND

2010-04-25@14:41:54


Totalspontan utgång igår! En timme innan mitt arbetspass var över fick jag värsta festrycket. Till Elin: "Är du inte lite sugen på att parta? ;-)" En halv minut senare fick jag "Jag tar med dricka!" till svar. Halvspring hem, snabbdusch, calzonepirog och sen lite uppkorkning innan vi hoppade upp på cyklarna ner till stan och Plutto. Rebeccas min när hon kommer upp från trappan och hittar oss i baren var oslagbar! :D Vi hann till Madonna, sen dog kameran. Så jag hann inte ta kort på vår nya homie Swingfly.

Imorse vaknade jag av att Elin (fortfarande onykter) springer runt i lägenheten och gallskriker. Över en jävla geting som surrar runt vid soffan och som tydligen är SÅJÄVLA farlig! Lite senare cyklade vi ner på stan igen och tog en utomhusfika och Waynes-lunch. Kallt som bara fan, men är det vår så är det. :-)


Kommentarer
Postat av: JF

Haha, vad söta ni är! :)

2010-04-25 @ 20:20:40

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0