SILICONE, SALINE & POISON (INJECT ME, BABY)

2010-04-03@07:54:54
Tidig lördagmorgon, bara tuppen är mer vaken än jag?

För trekvart sen satte jag igång min första tvättmaskin, men jag upptäckte ganska snart till min förskräckelse att bara den ena tvättmaskinen fungerar. Känns dock lite halv-sjaskigt att ringa och väcka fastighetsskötaren (eller vem fan det nu är man ringer) klockan sju en lördagsmorgon och klaga. Jag får helt enkelt prioritera och tvätta det viktigaste. Det är nämligen lite brådis, eftersom jag ska träffa min smula Emma nere på stan elva o'clock och innan dess ska jag både ha tvättat och dammsugit. Jag har egentligen inga pengar, men jag ska fan shoppa. Jag BEHÖVER shoppa. Och jag är av den åsikten att det man behöver, det ska man ska få!

Sen.. PAM-PARA-PAM.. är det lördag kväll! Och det vet vi alla vad det betyder - MEGAPARTY!



Ses i dimman!


Kommentarer
Postat av: emma damm drawings

I just LOVE you! <3

2010-04-03 @ 09:56:17
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0