CIGARETTE STAINED LIES

2010-04-05@19:56:29
Alltså man kan ju lugnt säga att lördagen blev crazy. Ett och ett halvt glas vin, sen vare klippt för min del. På väg till Becca satt jag och härmade taxichaufförens dialekt och hittade på egna smarta ordböjningar. Väl där käkade vi pasta carbonara och drack mer vin. Och mer. Till slut kom Beccas snygga två-barns-pappa till granne och klagade på basen. Då tog vi våra apostlahästar till BMB och skakade våra lurviga. Och om vi skakade!

Det absolut bästa på hela kvällen var att min numera favorit-DJ spelade ett 20-minutersmaraton (minst!) med GT-låtar. Snacka om lycka! Vi dansade och sjöng så svetten rann. Det absolut sämsta på hela kvällen var dock att bartendern (han som var med på Västerås Tidning-plåtningen) spillde ut ett glas vin över hela mig. Fem minuter efter det var det någon annan som hällde ut sin ölflaska över mitt högerben. Så jag luktade en smaskig blandning av öl, vin och svett. Så jävla top notch.

Nu ska jag titta på nya Wallander och försöka komma på något gott att äta till. Det är så fruktansvärt deprimerande det här med vädret. Man får upp förhoppningarna och sen blire bara piss av allt. BLÄ!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0