I HOPE THAT YOU'RE COMING TO STAY

2010-04-06@10:42:26
Efter dagens morgonkaffe fick jag en snilleblixt - jag skulle ut och promenera i förmiddagssolen! Det var nog mitt bästa beslut på länge. Fy farao, vad skönt alltså! Kändes som att jag skulle kunna fortsätta gå för evigt! Jag har inte tankat på ny musik till iPoden på ett helt år, så det blev en riktig deja vú när jag gav mig ut. The Kinks Lola, Melody Clubs The Only Ones, Basic Elements Touch You Right Now, Soulja Boys Kiss me thru the phone, Maskinens Pengar, Wheatus Teenage Dirtbag, och gud vet vad! Och för att inte tala om Rap das armas-låten! Hihi, förra våren all over again. Och inte kunde jag låta bli att ryckas med i musiken heller, de mötandes undrande blickar till trots. Får man lyckorus så får man! Haha :-)



Solen är utan tvekan världens bästa lyckopiller! :-)


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Bejb när är vår nästa dejt? kyss på murv!

2010-04-06 @ 11:19:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: JF

haha, åh vad mysigt! håller helt med om solen :)

2010-04-06 @ 20:54:39
Postat av: www.follee.blogspot.com

yesyesyes det ska vi! :D

2010-04-06 @ 20:59:44

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0