THAT WARM FUZZY FEELING

2010-08-17@09:13:55

Ingen nyhet, men jag har en liten crush på Emma Damm. Nu ska jag inte bli blödig här, men visst är det skönt när det med vissa människor ibland bara känns så förbannat självklart. Såna man kan tjafsa halvt ihjäl sig med för att nästa minut visa all sin kärlek. Allt bara för att relationen med personen bidrar med så mycket till ens liv. Med andra skulle man aldrig ens ge sin energi.

Nu måste jag skynda i mig kaffet och göra mig iordning för skolan. Ikväll blir det Allsångskväll med våfflor hemma hos fröken Åsna. Looking forward! PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

ÅHHH GUMMAN!! Mitt hjärta blir alldeles varmt här. Gosh I love you!! Du och jag för alltid ♥ We're a forever thingny!

2010-08-17 @ 10:40:31
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Det kan du hoppa upp och sätta dig på, kära! <3 <3 <3

2010-08-17 @ 13:48:13
URL: http://theperfectmess.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0