LUNGINFLAMMATION

2010-08-12@14:50:12
Nackdelar
  • Man blir andfådd bara av att sätta på kaffebryggaren.
  • Allting smakar och luktar var. Upphostade varklumpar är inte alls särskilt sällsynta.
  • Begynnande liggsår.
  • En tidigare så fin grannsämja förstörd av högljudda och återkommande hostattacker nätterna igenom?
  • Fullkomlig ensamhet (vilket resulterar i att man börjar prata med sig själv i still med "Ska jag äta pasta med pesto idag eller med ketchup?" "Jag vet inte, vad tycker du?" "Jadu, vad är du sugen på?" "Hmm, ja, men jo, jag slår väl till på ketchup då.")
  • Ett nästintill tomt kylskåp (sånär som på ketchup och pesto då).
  • Det värsta av allt: En missad Moto Boy-konsert. (Det här är sista gången jag nämner detta. Ta aldrig upp det med mig igen för då finns risken att jag börjar gråta okontrollerat.)

Fördelar
  • Inga som helst utgifter (första gången jag kan minnas att jag har pengar kvar på kontot den tolfte dagen in på en månad).
  • Tid över att titta på en hel säsong av Top Model (mkt intelligenshöjande).
  • Ett på-riktigt-sug tillbaka till skolan och att börja praktiken.
  • Eftertanke över livet och nya visioner!



Kommentarer
Postat av: kajsa

nuttiplutt=) Det är ju i alla fall en bra sak att du kan hitta det positiva med lunginflammation, det är det nog inte många som kan ;) Mår du bättre nu?? PUSUSS på TOI!!!

2010-08-15 @ 11:15:22
Postat av: linda - pictures, drawings, me

cute blog

2010-08-15 @ 17:11:06
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Sabina - en bakblogg

Skönt att du mår bättre nu när praktiken börjar snart :)

2010-08-17 @ 07:04:21
URL: http://sabinabakar.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0