LOOK AT THE STARS, LOOK HOW THEY SHINE FOR YOU

2010-08-03@22:23:14
Nyss hemkommen från kusinen. Fyra veckor gamla Arvid måste vara det häftigaste jag någonsin hållit i mina armar. Det är så mycket i världen som man tycker är häftigt på det där läskiga jag-fattar-inte-hur-men-på-något-konstigt-vis-fungerar-det-viset. Men hur en liten varelse kan växa inne i en mammas mage och sen utvecklas till en människa med alla dess fungerande komponenter och sin egen personlighet är fan det mest fascinerande av dem alla.

Nu ska jag äta min köttfärssås och spaghetti och titta på slutet av the wedding singer . Godkväll. :-)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

hihihihi. Miss you and I miss your bloggin! ska du ut i helgen? Kysss på upperlippen!

2010-08-11 @ 21:29:31
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0