NO TIME TO HESITATE

2010-12-15@08:13:30
Goood morgon! SVTs julkalender - check! Tomtegröt - check! Första julklappsrimmet - snart check! Hihi. Och nu endast tre dagar till jullov! Looooove it! (Som vår kära greve skulle ha sagt.) Idag har vi sista lektionen i webbproduktion för året och sen ska jag äntligen få träffa min Smula R, det var såååå för längesen vi sågs.

Min gårdag var riktigt riktigt najs! Glöggkväll med Alealejandro på Varda, innan det hade vi kampanjredovisning i skolan och vår grupp vann pitchen! (Asglada blev vi! :-D) Efter det hade jag och H ett kärt återseende på Skype (som som alltid drar ut på tok för mycket på tiden, vilket resulterar i inte allt för många timmars nattsömn.) Så idag är jag lite segis.

Men imorgon är det bakkväll här hemma för mig och Elin. Myselimyyyyyyys!


Ouuh, och I can't help but love this pic på min lilla söta crack-Pippi!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0