AKTÖRER OCH EFFEKTMÄTNING

2010-02-11@07:46:24



Nu får jag snart psykbryt här. Har gått upp extra tidigt så att jag ska hinna skörda och mjölka min ko. Men när jag går in på min farm blir allt bara svart! Jag hör fåren bräka och jag VET att rosorna är plog-redo, men icke. Suck.

Idag ska jag och min kära grupp repa inför redovisningen imorrn. Vi ska stå och prata om direktreklam i 30 minuter. Jag ska ha min osynlighetsmantel på mig för säkerhets skull. Klockan 11 idag ska jag återigen på studiebesök, denna gång hos Ellens Byrålåda på Kopparlunden. Ska bli trevligt!

Det är jävligt mycket att göra just nu, men jag älskar't! Det flyter, som min kära vän Rebecca skulle ha sagt. Ikväll ska vi ha våffel- och skitsnackskväll enligt vår nya tradition. Varannan gång hos henne (ICA-våfflor) och varannan gång hos mig (Kungsörnens fras-kejsar-våfflor). En blandning av det bästa helt enkelt!

Peace out. :-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh!!! Älska dem våfflorna!!!

2010-02-14 @ 11:41:55
URL: http://K-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Åh!!! Älska dem våfflorna!!!

2010-02-14 @ 11:42:21
URL: http://K-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0