CHICAGO

2010-01-05@08:08:27

Inte långt kvar nu på omgång 7 av SATC-maratonet jag kör för mig själv. Ett avsnitt innan sovdags och ett direkt efter morgonkaffet. Det har blivit lite av en rutin. Kan knappt somna om jag inte ser minst ett avsnitt innan jag bäddar ner mig, och får ingen bra dag om jag inte går upp en halvtimme tidigare för att titta på ännu ett. Men nu är de snart genomtittade ännu en gång. Förhoppningsvis lagom tajmat tills Vakna med the voice börjar igen.

Har märkt att en av de bästa sakerna med att jobba såhär mycket som jag gör nu är att man inte alls spenderar lika mycket pengar. Nej, man tjänar ju istället! Och nu har jag jobbat så många röda dagar så får jag inte en fet lönespec i slutet av månaden blir jag putt.

Well, time to get dressed. Är jag riktigt snabb hinner jag ett SATC-avsnitt till innan det är dags att dra mitt kort i stämpelklockan.




:-)


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0