GISSA BILDEN

2010-07-17@08:35:31
Rätt svar: Frulle à la Sandra

Japp, jag sitter och mumsar loss på äggmacka. Snart ska det städas, diskas och duschas. Om två timmar kommer Marvin hit, för tydligen måste hon "piffa till sig" innan hon åker hem och möter stora tjocka släkten. Jag borde förstått detta med tanke på att hon var på whiskeykväll igår. Hon har börjat använda min lya som sitt andra hem, den tjejen. Det började med några krogövernattningar då och då. Sen fick hon ett par egna nycklar och efter det har det bara eskalerat. Hon hänger till och med här när inte jag är hemma. Sen lämnar hon små hälsningar i form av kläder och hattar i mitt älghuvud, så jag ska veta att hon varit här. Tur för na, that I don't mind. Nej, I actually enjoy having her here.

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åååh va sugen jag blev nu....jag är SÅÅ bakis!!!!!!!!

2010-07-18 @ 15:42:07

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0