CLAMOUR FOR GLAMOUR

2010-06-04@10:01:41

Min vanliga tur. Varför blir jag alltid sjuk när det är som finast väder? Gårdagen var hemsk. Feber, hosta, trånga luftrör och ett huvud som verkade vara ohyggligt nära spränggränsen. Det är nästan samma skitvisa idag. Men! Nu tänker jag inte acceptera detta längre. Ska pumpa kroppen med Ipren och sen rycka upp mig. Lämna in min stackars cykel på reparation och hämta ut mina paket hos Posten. Sen tänker jag åka till Marre och ligga och sola med henne i hennes trädgård. Hon vet inte om det än, men jag vet att det kommer bli awesome.

Nu börjar kampen mellan inställningen och febern, och jag hoppas på hemmaseger!


Kommentarer
Postat av: murre

tiser?

2010-07-11 @ 16:53:34

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0