SOME WE MURDER, SOME WE LET GO

2010-03-31@08:51:07
Varje gång jag lyssnar på M.I.A's Paper Planes tänker jag på mig och Anki i Thailand. Jag tänker ofta på Thailandet faktiskt, för det var en fin tid. Fin, men samtidigt väldigt konstig och ovanlig för mig. Men att jag kom hem som en annan person än den jag var när vi lyfte från Arlanda den där tidiga morgonen, det är ett som är säkert.

Idag ska jag till stadsbibblan och (förhoppningsvis) klura ut lite av den ekonomiska biten på vår affärsplan tillsammans med de andra i gruppen. Alla förutom Malin, för hon har dragit till London (baby!), den svikaren.

Igår kom Marvin på besök. Vi lyssnade på musik, rökte, tittade på sjukt ovärda tv-program och jag låg med huvudet i hennes knä och blev kittlad i pannan. Ungefär som vanligt alltså. Och jag älskar det. Dessutom spelade vi in roliga meddelanden på hennes iPhone och spelade upp dem i olika gör-om-versioner, som typ "långt eko", "hurtigt" eller "förvrängt". Bra jävla kul!


Nej. Nu må jag höppe in i duschen och sen ta tag i disk-kaoset som befinner sig i mitt kök.

no on on the corner has swagger like us
hit me on my burner, prepaid wireless
we pack and deliver like UPS trucks
already going to hell, just pumping that gas



Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Be my pleasure. Jag tar med mig den på lördag! <3<3

2010-03-31 @ 10:13:58
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0