VAKNA

2010-03-01@06:51:49
Ska man behöva drabbas av en släng av någon slags kräksjuka för att uppskatta vardagen? Kanske. Jag är i alla fall överlycklig idag, när jag inte längre vaknar av mina egna kväljningar. Antagligen borde jag stanna hemma ännu en dag, men det spritter i hela kroppen. KAN INTE SITTA här hemma längre, som värsta döingen. Speciellt inte nu när jag fått tillbaka en stor del energi. Så det blir skola idag. Känns viktigt. Däremot vågar jag inte äta skolmaten än, så måste åka förbi Ettan innan skolan och köpa barnmat på burk för småttingar upp till 8 månader. Känns tryggt, haha.

Sen ikväll ska jag inta rollen som korsordskonstruktör. Det kan bli spännande. Och imorgon är det inventering på jobbet klockan 6. (Ja, på morgonen!) Inte lika spännande.

Men vet ni vad?! Barcelonaresan är bokad! Tjoooooo! Eftersom jag var hemma i fredags och mådde som en kratta när vi skulle boka så kunde jag ju inte vara med. Trodde jag! Men det kunde jag ju visst det - över Skype! Hihi.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0