A DAYDREAM BELIEVER AND A HOMECOMING QUEEN

2010-05-13@21:31:27
Den här jävla riverside-låten får mig i ett konstigt mood. Dessutom kommer jag på mig själv med att andas med hela magen och inte bara halsen när jag lyssnar på den. Och det är underbart för ibland brukar jag lyckas andas helt totalfel så det gör ont i hela bröstet. Då kan det ju vara skönt att ha hittat ett botemedel.

Jag har fått en reskompis till hufvudstaden imorgon! Nämligen världens bästa Emma. När vi går på tåget ska jag ringa och väcka världens bästa Marre, när vi kommit fram ska jag ringa världens bästa Malle och när världens bästa Rebecca kommit efter tvåtiden ska hon ringa oss. Det kommer bli tvunget att resultera i en ordentlig gangbang-fika!


Marre hittade sin festoutfit idag, och jag börjar redan känna en uns av press. Jag menar, vad kan jag leta upp i min garderob, alternativt shoppa imorgon, som platsar bredvid detta?


Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha marre :D Ska du sova kvar där? I så fall måste du komma å hälsa på mig på lördag :D

2010-05-13 @ 21:57:19

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0