BOOGALOO DUDES CARRY THE NEWS

2010-10-24@09:10:00


Godmorgon, godmoooorgon! Jag har kommit på tricket för att inte bli för morgontrött: att inte sova för länge! Det är sant, det fungerar. Idag ska jag vara duktig. Ska städa, diska och plugga och jag har sex timmar på mig innan jag måste gå till jobbet igen. Huu, vad jag ligger i alltså. All work no play. Fast iofs, ibland är det a little play at work. :)

Som i fredags. Då var jag på ett sånt där tröttflamsigt humör när jag plötsligt hittade ett nytt varuställ vid kassa ett som var proppat med Halloweenpynt, -hattar och -masker. Så jag blev skitglad och började testa (jag ääääälskar masker!), men tyvärr är det ju inte så kul att testa på sig själv eftersom man inte ser så mkt utav det. Så jag sa till Siv att hon skulle prova. Först var hon lite tveksam, men när hon väl fått på sig dödsmasken levde hon sig in i rollen till fullo. Så pass mkt att hon började serva kunder iklädd dödskallen. Problemet var att den första kunden var helt oförberedd och hoppade till och skrek till av chock när hon såg Dödskalle-Sivs uppsyn. Ett riktigt gällt skrik. Jag har nog inte hört någon skrika så högt på jobbet sen den gången Yvonne såg en dockarm i ån bakom kajen och trodde det var ett människolik. Hähähä. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahahaha varför var inte jag där då??

2010-10-25 @ 23:09:52
URL: http://annakristinahansson.blogg.se/
Postat av: JF

haha! Ja, skulle också velat vart där och skrattat lite ;D

2010-10-27 @ 19:49:25

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0