JUST BE PATIENT AND DON'T WORRY

2010-09-05@11:33:18
Då var det söndag igen och snart slut på en mycket härlig helg. Stockholm på fredagen med roligt folk, shopping och utgång. Lördag morgon med grova minnesluckor hos hela sällskapet, brunch och tågresa hem. Jag och Becca tänkte köra en tvådagars, men efter middag på varma mysiga Bill & Bob ändrade vi riktning och körde myskväll med film istället. Eller ja, det var vad vi tänkte, men väl i soffan slocknade i alla fall jag på två röda. Och jag anade i ögonvrån att Becca "vilade sina ögon" ett tag hon med.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Förutom att verkligen försöka få upp hästen och lampan som stått och väntat i snart två veckor och ge mig på en av alla skoluppgifter vi ska göra tills skolan börjar igen. Nu sänder Nyhetsmorgon live från Tjejmilen och jag försöker skymta våghalsarna Elin och Cattis där någonstans. Hmm, man kanske skulle leva lite on the edge och ge sig ut på en joggingrunda?



Mäktig låt när man är på väg hem från bussen en ovanligt stjärnklar natt!



Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0