ANDE I EN FLASKA (GABBA GABBA GABBA, COME ON!)

2011-04-15@09:36:58

-

Min primitiva plan var full av hål. Funderar nu starkt på att lägga ner praktiksökandet totalt och leva livet istället. Åka på en långresa med Lill-Björne. Köpa biljetter till resterande Rox-turné och campa i timmar utanför insläppen. Eller flytta hem till Marre och bara njuta av hennes av mig sjukt efterlängtade sällskap.

Jag låg och drömde när det bankade på dörren. Vilken tur det var att det visade sig vara sant. Det kom en rök och en dimma som en hägring. Det kom en man som verkade vara lätt bekant. Först så trodde jag att det var Elvis, sen så trodde jag att det var Brian Jones. Men hela rummet fylldes av en sång om Kina. "Det är lika bra att börja om från början, det är lika bra att säga som det är. Här kommer chansen att spänna dina sinnen, här kommer möjligheten att få följa med. Hey, kom med hem till mig! Jag har en ande i en flaska hos mig. Jag har en ande som väntar på dig!"



Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0