WENT TO SLEEP ALONE, WOKE UP TO A SUPRISE

2011-08-06@08:14:16


Jaha, då var det lördag morgon klockan 08.04. Mobilalarmet ringde för en och en halv timme sen och första tvättmaskinen är nu laddad. Det här är tänkt att bli en vit och effektiv helg med tidiga kvällar och morgnar. Borde inte bli några problem nu när Zandy-asshole har dragit iväg med nån stekarbåt till Sandhamn (aset mms:ar typ varannan timme och visar/berättar hur trevligt de har det) och Emma ska på den där Plutogolf-grejen. Det är alltid dom pinglorna som brukar ställa till problem när jag bestämt mig för att inte gå ut.

Och nu är första veckan avklarad på nya praktiken. Jag känner mig redan som hemma. Skön stämning och världens snällaste tjejer som jobbar där. Helt great med andra ord. Och Ida Sjöstedt-plåtningen som jag joinade i torsdags var jättespännande. Kul att se hur dom jobbar. Ska sätta igång med lookbooken redan idag. Men först ska tvättmaskinen få käka lite mer smuts.

Puss.


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

"Det är alltid dom pinglorna som brukar ställa till problem när jag bestämt mig för att inte gå ut." Haha jag känner mig stolt ;-) Hihi. Fan vad kul att du trivs på pracken och att du har fått vart med på plåtningen :-) Måste få höra mer om det där sem! Wruwww youeee ♥

2011-08-06 @ 09:56:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0