the moon and the sun, melting into one

2011-12-16@17:12:46


Lunchade med min söta sushikompis idag på vårt ställe i Kvarteret Igor. Efteråt kutade jag omkring på stan i flera timmar och letade julklappar tills jag höll på att avlida av utmattning och svettattacker och beslöt mig för att ge upp. Så nu ramlade jag precis halvdöd in genom dörren. Men jag är rätt nöjd ändå. Målet var att hitta ungefär 85% av alla klappar och jag klarade nog i alla fall 70%. Det är inte heller helt illa pinkat tycker jag. Nu ska jag vila mina fötter i några minuter, sen blir det raj raj!

Puzz.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Sv: Oh I love you Torie! ♥

2011-12-16 @ 19:51:09
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0