LOOKING FOR GOLD THAT CAN'T BE BOUGHT OR SOLD

2011-02-08@16:19:12

Att dra hem en snygg karl på thé och sen faktiskt dricka thé kan visa sig vara gravt underskattat. Särskilt om han dessutom har vettiga tankar innanför pannbenet och förstår ens språk. Idag har jag varit en skolkis, slappis och segis. Men ikväll ska jag göra tulpanannonser och fika i A-K och Kenates nya lya. Jag ska också försöka axla min roll som projektledare för vårt "examensarbete" och ringa och boka in ett möte med vår blivande samarbetspartner (herrejösses, vad vuxet det där lät.) Det rycker och sliter i min vårnerv så mycket just nu att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Vet att det är långt kvar innan våren sätter in på riktigt, men jag kan i alla fall stilla abstinensen lite redan nu genom att sitta ute och röka i t-shirt på balkongen med en termometer som visar 20+ i solen.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0