OBS! VARNING FÖR PUBISHÅR

2011-06-02@22:29:59


Närå. Skämt å sido. Var bara jag som blev uttråkad i helgen och körde lite living on the edge i badrummet, med slutmål långlugg. Tog först ett glas vin för att lugna nerverna lite. Sen klippte jag pytteyttelite. Och sen lite till. Sen fick jag värsta sköna känslan i kroppen och klippte lite till. Sen fortsatte det så några omgångar innan jag fick britneyvibbar och fick säga till mig själv på skarpen att sluta. Men, blev i alla fall nöjd till slut. Kortare än resten av håret men fortfarande tillräckligt långt för att kunna ha bakom öronen. Superbra och superbilligt!



Nu sitter jag och dricker thé. Valde mellan det och vin, men eftersom jag ska ta bilen till Björnön imorgon fick det bli det tråkiga alternativet. (Jag veeeet att jag är paranoid, men för mig är det en principsak. Har aldrig kört bil dagen efter jag druckit ens en droppe alkohol förutom en gång när jag helt glömde bort att jag var bakis.) Dessutom har jag smetat in mig själv i BUS för att jag inte vill se ut som världens blekfis gentemot Sandy och gänget imorgon. Men med tanke på hur mycket i alla fall hon har legat och stekt på sitt sommarlov (!) så kommer det nog bara att hjälpa föga.

Igår var vi ute och tog några glas med delar av klassen och då kom vi fram till att eftersom det nu är juni är det officiellt sommar. Ett mycket skönt fastställande!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0