red coffee

2011-11-25@08:44:23

 

Åh, biokvällen igår blev precis så mysig som jag hade föreställt mig! Jag tror alla i sällskapet blev positivt överraskade av filmen också, om än lite lite frustrerade över att man måste vänta ett tag nu på fortsättningen. Men det bästa av allt var nästan filmmusiken. Den är alltid alltid så jävla bra i twilight-filmerna. När jag sen kom hem vid niotiden var jag så jävla trött att jag däckade i säng på en gång. Sen vaknade jag upp pigg för någon timme sen och har dessutom hunnit titta lite på Vakna med the voice för en gångs skull, så himlans sweet! Idag ska jag betala räkningar, hälsa på hos Connyboy och jobba lite grann. Inte så värst spännande dag med andra ord, men ikväll däremot kan det komma att hända intressanta saker! Mihihi. :-)

 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0