slam your body down and zig-a-zig-aaaah

2011-11-22@11:49:11












Lördagskvällen med mina mysmongon. På riktigt, dom är störda i huvudet. Antagligen därför jag trivs så bra i deras sällskap. Det här kan nog bli en mycket bra vecka. Ska kanske träffa Zandy ikväll (hon vet inte om det än), vindejt med Beccasinen imorgon och på torsdag ska jag, Elin och Johanna gå på twilight-filmen. Becca rapporterade dock att det bara var max två minuter porr totalt i hela filmen (och dessutom en väldigt väldigt mjuk sådan) så jag förväntar mig inte allt för mycket. Egentligen är det väldigt konstigt hur dom prioriterar för typ 98% av alla som går och kollar på filmen vill ju se den bara därför? ;-)

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0