some things we do for money, some things we do for free

2011-11-29@12:00:15

 

Satte nästan frukosten i halsen (fast på ett bra sätt) när jag såg det här uppslaget ur Bingos fotobok imorse. Det blev inte mycket julklappsshopping igår direkt. Det var bara Malin som handlade. Hon köpte en väska. Till sig själv. Det är väl som med allting annat, att man måste känna stressen och pressen för att det ska bli av. Jag är så jävla trött på Berit just nu. Hon snor alla mina fimpar ute på balkongen så nu är jag tvungen att ta in dom vilket gör att hela lägenheten luktar askkopp. Men det är tydligen inte bara mig hon practical jokar med för det har flugit omkring både mössor och tidningar här på innergården i veckan. Yäeh yieeäh, bla-blah - nu är det back to work. Puzz!



Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0