i thought i could swim but i'm drowning in the pool

2011-11-10@11:36:23


Guten morgen! Har precis käkat frulle och skulle egentligen ha spenderat senaste timmen med att hitta på nya vinjetter till VLT men fastnade i ögongodisdjungeln istället. Well, lätt hänt! Idag ska jag luncha med Peccisen och hon hintade även om att det är 50% på hela Bik Bok så det blir nog lite spaning där också. Dessutom ska jag försöka hämta ut nya iPhonehörlurar eftersom mina har pajat. Efter typ en månad. Har en rackarns otur med Applehörlurar överlag, fjärde paret som checkar ut i förtid. Det måste vara jag som gör något fel med dom? Typ har för mycket vax i öronen eller något. ;-) Det skulle inte förvåna mig iofs, för dom säger ju att ju smartare man är, desto mer öronvax producerar man, haha! Min förkylning verkar vara på övergång iaf. Nästäppan och hostan börjar ge med sig lite. Har använt nässpray fast jag egentligen inte får (överdoserade Otrivin Menthol varje dag i två års tid någon gång i tonåren och fick någon kronisk slags irritation på slemhinnorna i snoken och måste därför snyta mig flera gånger om dagen nu för tiden) och känner verkligen nu hur stark skiten är! Inte konstigt att man blir beroende, när man andas efter att ha dragit några såna där sprayar blir man typ hög på frisk luft och det känns som att man drar in luften ändå ner i tårna. Och på tal om beroendeframkallande medicin så var A-K och Fillingen här igår. Inte så mycket nytt på den fronten dock, jag vann på Nisse Hult och allt spårade ur i okontrollerade gapflabbattacker som vanligt! ;-)

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0