man varnade för halka

2011-11-16@01:44:12


Nu är det spikat, den 2:a mars drar vi. Och vi har hittat vår drömlägenhet (en übercentral med diskmaskin, tvättmaskin, bäddsoffa och BALKONG som bara kostar 1100€/mån - som hittat!) så nu måste ni hålla alla tummar och tår ni får tag på att vi får den! Jag är dock oväntat lugn inför resan och allt fix som måste göras innan. Well, okej, lite panikkänsla har man väl över att tvingas välja ut kläder och skor som ska få plats i två resväskor, men annars är det chill. Måste vara Kajsa som har smittat av sig med sitt mañana mañana. Kom på att vad jag kommer sakna när vi åkt (förutom nära och kära) är älsklingsballen och den kvällsliga kvalitetstid som jag har med mig själv ute på den. Det brukar inkluderas en och annan cigg, span över horisonten, lite dagsreflektion och en aning livsfilosofering. Guld med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Men ååååååååååååh vad roligt! Vad vart det för skola? När får ni veta om ni får lägenheten? :-D

2011-11-16 @ 08:50:28
Postat av: kkajs

Hahah! Mañana mañana!! Det är inte ofta jag får höra den om mig själv..

2011-11-17 @ 11:19:18
Postat av: JF

Ååh vad roligt!! :D Hur stor är lägenheten? Håller tummar & tår!!

2011-11-18 @ 12:03:28

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0