long gone before daylight

2011-11-23@01:16:50


Ouhwee! Nyss hemkommen från Zandy. Kvinnan kunde inte motstå en dejt med mig. Hon verkade dessutom uppskatta mitt besök så mycket att hon till och med lagade en tvårätters LCHF-middag till oss båda. Mycket fet och mycket mycket god! Nu sitter jag här småberusad och fnittrar för mig själv. Vi ska nämligen styra ett hårfärgningsparty i helgen med facebook-inbjudan och allt! Det betyder att alla som kommer måste färga håret, men färg och ställe är valfritt. Det blir väl antagligen bara hon och jag som kommer tacka ja till detta event, men det räcker gott och väl för mig. Sandra ska färga håret på stortån och jag tror jag ska slå till på raggarranden. Den kan behöva en liten uppiffning.

Kommentarer
Postat av: Zandy

Hahaha jag fnittrar fortfarande och funderar på att smygbörja färga! Kan liksom inte hålla mej!

2011-11-23 @ 10:38:33
URL: http://doandadore.se
Postat av: Anonym

Hihihiho jag fnittrar fortfarande och funderar på att smygbörja färga! Kan liksom inte hålla mej!

2011-11-23 @ 10:40:30

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0