slappdeg

2011-10-21@00:23:01

 

 

Jaha. Det här var en extremt effektiv dag. Precis lika effektiv som halva förra och hela den här veckan. Jag tänkte att det skulle nog faktiskt vara skönt med tio dagar utan varken jobb- eller pluggstress. Bara chillidilla liksom. Så det nyttiga jag gjort sen i måndags är 1. Jag har dammsugit. 2. Jobbat i fyra timmar. 3. Pluggat i två. Och 4. Klippt håret på mig själv. Sen har jag slappat, träffat vänner, ätit godis, målat naglarna typ två gånger om dagen och efter det har jag slappat lite till. Det är inte det att det inte är übertrevligt, men det blir liksom inte lika übertrevligt om man gör det hela dagen, varje dag. Nu kryper det i min kropp och själ. Och så sitter jag och tänker att jag aldrig mer ska sukta sådär avundsjukt när någon berättar om hur långtråkigt de har. För det är ju fan värre än tvärtom.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0