SYRUP & HONEY

2011-09-13@10:51:22








Tända ljus, morgonrock, varma mystofflor, en grå innergård och Daniel Lemmas Morning train. Mhm, nu är det höst på riktigt. Jag har varit en aning asocial den senaste veckan. Bara varvat plugg med jobb och de enda människorna jag träffat är de på jobbet. Men imorgon blir det andra bullar för då kommer Beccazin hit på våffel- och vindejt. Och snoret i min näsa börjar nu gå åt det mer genomskinliga hållet. Det tackar och bugar jag för. Veckans kursuppgift är att bild- och rubriksätta en intervju med Ulf Lundell. Jag tror att jag tänker mig något "Café-aktigt". Vet att det skulle bli intressant och nytt för mig. And that's likey-likey too, yes.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0