hook: du-du-do-do-du-du-dooo-dooo

2012-04-28@20:34:25

Well, well, well. Mycket kan man säga om mig och den där Kajan (vi är ju jävligt awesome ihop på fler sätt än jag typ kan räkna), men man kan inte direkt säga att vi lider av att vi har överdrivet bra tajming. När jag efter helgen friskar till mig på riktigt bestämmer hon sig istället för att ta vid där jag slutar och däcka ner sig själv i feber. I början av veckan sjönk jag också ner i hennes lilla kolla-på-TV-serier-och-spela-mobilspel-hela-dagen-dvala men de senaste dagarna har myrorna i brallan varit ett så konstant faktum att jag nästan krypit ur skinnet. Så i torsdags gjorde jag en sjuhelsike massa nytta och så belönade jag mig själv med mina två stora akilleshälar här i Paris - snygga skor och smörsockrade crêpes (oklart hur bra dom egentligen är för hälsan när den ena ger mig svår hjärtklappning och den andra får blodsockret att skjuta i höjden, men tillfredsställelsen dom ger väger utan tvekan över) och igår drog jag och Mickis till en uteservering i Bastille och vinmös. Vi skulle ta ett glas vin, men så kom vi på att det var ju mycket billigare i längden att ta en hel flaska. Det var bara det att hon skulle vidare på en annan dejt efteråt så vi fick i princip hälla i oss skiten, vilket resulterade i att jag blev aprak och hade en väldigt trevlig metroresa hem för mig själv och skulle jag gissa så dök Mikaela inte direkt upp nykter på dejten som väntade efteråt, haha. :-) Idag har Kajan i alla fall piggat till sig en aning (kan vara så att hon blev lite skraj igår när jag påpekade att hon nu är lite väääl inne i sina mobilspel. Jag tror hela tiden att hon pratar med mig, men sen när man kommer in i sovrummet och kan tyda hennes röst så hör man bara "Dumma isbjörn!", "Men vad fan gör du, elefantjävel!?" eller liknande) så nu har hon precis dragit iväg på babyshower med en av sina gamla klasskamrater. Jag har precis korkat upp vinaren och nu måste jag börja göra mig iordning. Är fetisfestpepp! Puzz och trevlig lördag! :-)

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0