om jordens bana runt solen är lika stor som det "o" den här meningen börjar med är vår galax ungefär lika stor som hela Nordamerika. Och i Universum finns det flera miljoner galaxer.

2012-04-20@15:39:42


Sitter hemma och käkar lyxfrulle med min nya favvobit som enda sällskap. Lotten, Larsa och Pia är på Eiffeltornsutflykt och Kajan och Mikaela är iväg och gympar. Trodde jag blivit av med honom på obestämd framtid men min nya stalker herr Feber visade sig vara mer envis än vad jag någonsin kunnat ana. Det som inte gör saken bättre är att han sällan dyker upp själv, han tar nästan alltid med sig sin kompis herr Bitter också. Det är tur att man har så gulliga människor omkring sig som i alla fall gör bitterheten lite mindre kännbar. Och på den positiva sidan: ska jag väl vara sjuk så är timingen faktiskt rätt OK just nu, eftersom Paris vädergudar har haft regn och rusk på schemat hela den här veckan och verkar ha samma planer för nästa också. Och så måste jag erkänna att skadeglädjen över alla snöbilder på Facebook hjälper en aning det med. Snart blir det ett besök hos någon av grann-Apoteken. De har en massa gottiga, bautastora, tokstarka och asbilliga piller som alla är receptfria - me likey!

Till sist, en liten hälsning till min älskade kärlek hemma som jag bara vill krama sönder just nu och som jag vill kunna lova att allt kommer att bli bra: jag tänker på dig. Hela tiden. <3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0