look out/shape up!

2012-12-06@19:37:55
 
WE'RE NOT LIVING IN AMERICA, BUT WEEEEE'RE NOT SOORRYYYYYY! OOOUUH-AHA-OUUUH! Helvete, vad bra. I lördags firade vi Klicks 25-årsdag. Det åts, dracks, lektes Hela havet stormar, brändes skjortor och dansades Gagnam style (oväntat många naturbegåvningar i en och samma lokal) ända tills bevakningstjänst kom. Jag blev tappad på golvet med svanskotan före så jag har lidit av kärringkrökt rygg hela veckan. I måndags hade jag och Becca bakdag – knäck, chokladkola och en megastor saffransmunk med frosting blev resultatet. Greven höll på att garva ihjäl sig åt den sistnämnda, men vi fattade inte alls vad han menade. Historiens vackraste bakkonstverk. Jag har varit så jävla effektiv de senaste dagarna att jag inte känner igen mig själv. Så jävla underbart. Nu ska jag äta fina (smått brända) fisken, pynta min glittriga julgran med discokulor och få feedback på mina jobbansökningar av världens bästa rekryterarkusin. Puzz!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0