show me your teeth (aah-ah-ah)

2012-02-15@11:51:03


Ni vet hur det är. Ibland får man något på huvudet som man sen lägger lite mer fokus på än vad som kanske anses normalt. För mig har det den senaste tiden varit gluggar och E-type. Så himla vackert och jag önskar jag hade en (glugg alltså, inte E-type. Honom har jag ju redan 24-seven i öronen och det räcker gott och väl). Blir lite ledsen i ögat när jag tänker på att Becca hade en förr i tiden och sen tog bort den med flit. Nu ska jag snart pallra mig iväg till tandis. Ber en liten bön att det inte slutar för mig som för Kajan. Hon hade fått besök av tandtrollen så det planerade inköpet av en iPad var bara att glömma. Jag ska inte köpa någon padda men jag är sugen på dem här som bara den. Fast det vette fan. Kanske skulle välja skorna över borren ändå. Hellre tandlös i lyckligt sällskap av ett par fina pjucks än ensam med ett komplett kakhål. Haha. Måste höra med Zandy om det ordspråket platsar in bland alla våra fantastiska livsmotton! :D

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Jag hade faktiskt också tandställning bara för att ta bort min fula glugg sådedå!

2012-02-15 @ 13:28:13
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Oh mi gawd not at all! Uscha. Jag brukar stå och kolla i spegeln så att tänderna inte flyttat sig en mm i från varandra. Dessutom har jag ju en metalltråd innanför så att dom inte ska kunna flytta sig och när den i bland lossnar så är jag den första på plats hos tandläkaren för att sätta dit nytt lim. Glugg är inte my cup of tea.

2012-02-15 @ 13:42:40
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Kbj

Ja, själv önskar jag att det fanns en lösglugg som man kunde sätta dit ibland.. Det lär ju komma snart!

2012-02-15 @ 14:15:31
Postat av: Viktoria

Then i will get one! Eller så målar jag bara med lite svart spritpenna mellan framtänderna.

2012-02-15 @ 15:01:18
URL: http://theperfectmess.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Sv: Jo men precis så är det nog. Man vill alltid ha det man inte har och tvärtom ;-) lufffff

2012-02-15 @ 17:17:57
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0