stormy seafoam/matte about you/cute as a button

2012-01-22@14:03:32



I am no longer an Essie virgin. Den persikofärgade upplevelsen levde dock inte upp till mina skyhöga förväntningar. Däremot var topplacket som gör nageln matt istället för shiny (som jag har velat ha toklänge) galet snyggt. Jaja. Ni ser ju. Och så är jag glad för nu behöver jag inte springa runt och leta glittriga lack i coola färger längre, eftersom jag kom på den briljanta idén att köpa ett genomskinligt med bara glitter i som jag kan använda uppepå vilken färg som helst. Ja, jag vet, genialiskt. Ibland när man minst anar det smäller det till!

Spelkvällen igår blev såå lyckad! Kom inte hem förrän vid tvåtiden någon gång, helt uppe i varv. Fastställande 1: Tjejer är bättre än killar. Fastställande 2: Johan, Victor och Ken är supersöta i hårband. Höjdpunkt 1: Grevens hummande/nynnande och (vad man skulle kunna kalla) dansande till Let's twist again. Höjdpunkt 2: Ken mobbar Rebecca när hon gissar att mellanöstern ligger i Europa för att två minuter senare själv bli införstådd i att Ryssland faktiskt gör det.

Nu lullar jag omkring här hemma och försöker värma upp nacken som freakat ur under natten och idag bara vill hålla ett läge (typ 90˚), äter spicy-rester och kör 90-talstrance på tinnitusnivå. Hamnade nyss på en jättetacky sida med en massa blingblingsmycken och annat krams och beställde hem en ascool liten sak. Åh. Härliga helg!

Puzz!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Alltså det krävs en Torie för att märka av en sådan sak ;-) Det var hans mamma som hade gjort den så det var lite känsligt. HAHA!

2012-01-23 @ 11:34:16
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Sv: Haha jag vet! Paniken fick han :-P Åhhh I love youuuuuu sooo ♥♥♥

2012-01-24 @ 07:43:16
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0