sista insupet

2012-06-25@23:59:16
 
Promenerade runt själv i flera timmar för några dagar sen. Eller själv och själv, jag såg det mer som den sista dejten på tu man hand ihop med min fyra månaders långa och fortfarande nykära romans – staden med en förevigt speciell plats i mitt hjärta. Tänkte att det kommer fan inte bli lätt alltså, att lämna något som man hållt av ända sedan den första dagen man träffades. Nu, två dagar kvar innan avfärd, fladdrar alla minnesbilder redan fram och tillbaka som ett bildspel framför hornhinnan, och nej, det är fan inte lätt. Men jag tycker om tanken att istället för att vara ledsen för vad man inte längre får ha, ska man vara glad och tacksam för det man haft. Tusentals minnen, lärdomar och upplevelser. Otroliga tillfälligheter. En salig blandning av urhärliga människor. Och en stad som jag antagligen alltid kommer vara lite olyckligt kär i varje dag som jag inte är där. Därför kör jag inget farväl utan bara ett på återseende! Det var hemskt trevligt att få lära känna dig.

Kommentarer
Postat av: JF

<3

2012-06-26 @ 10:20:38

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0