ny ägare sökes pga sjukdomssjäl

2012-11-27@01:17:51
 
Lite av det senaste som fångats på bild. Vi har varit i Sala och agerat ABBA-fanclub, Marre har dragit till Jukkasjärvi för att fixa ishotell, jag har hamstrat ihjäl mig på smoothie-ingredienser, tydligen gått tillbaka till att ta egobilder på mig själv i spegeln och fått träffa söta och numera Londonbosatta Katta. Dessutom har jag visat Malle-Frasse var skåpet ska stå i 1997 års upplaga av GENI (kanske det viktigaste av allt)!
 
Någon gång där på jobbet i torsdags vände pissdagen till en riktig jävla smuttdag, sen har det fortsatt i samma stil sen dess. Kände mig piggare, knäbanket gav med sig och jag var plötsligt på så pass bra humör att jag styrde lussebak hela jävla kvällen. I fredags hade jag återigen mysafton med mig själv, snöade in på gamla intressanta kriminalfall på Wikipedia och lärde mig massor om dem, drack gottisthé och laddade upp för en megabra lördagseftermiddag på Dressmann. Den eftermiddagen övergick sen till en svettig tokdanskväll på BMB som slutade i kuddkrig och moderatstämma uppe i Skrapan. Igår blev jag bjuden på delikat pepparrotskött av bästaste Matts och Marita ute i Hökbyn. Vi pratade om religion, om när mormor och morfar var unga och planerade julpyssel. Sen tog jag bussen hem, kollade TV-repriser, klämde alldeles för många lussebullar och somnade in till Alex och Sigges podcast. Ja! Helt utomordentliga smuttdagar som jag hoppas kan hålla de av det pissigare slaget borta ett bra tag!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0