totalstopp i sugröret

2012-11-02@16:14:07
 
Möt min nya standardfrulle som är så förbaskat smaskig och fullbombad med massa nyttigheter: frysta bautablåbär, hallon, mango, sojamjölk, lite Fun wild berries, ett ägg och en skopa havregryn! Gojibären la jag bara på för att det skulle bli en lite tjusigare bild, men dem tar man med fördel på sidan om, annars blir det ju rätt så totalstopp i sugröret. Det slog mig nyss att jag överlag blivit så jävla hälsosam de senaste veckorna. Har ju dragit ner något oerhört på ciggen, skrivit in mig på Friskis och (med glädje) nästan bytt ut allt kvällsserietittande mot att i lugn och ro koka ihop bra hemlagad mat. Så då tryckte jag en påse chips, två cupcakes och fyra kakor, sen åkte jag och köpte ett paket cigg till kvällen. Det får ju inte bli för mycket av det goda, så att säga!
 
Snart ska jag iväg och jobba lite, sen blir det raka vägen ner på stan. Sandy är i stan (smulan, inte stormen) så det blir en liten meet-up downtown. :-) Trevlig helg-puzz!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0