några saker som idag gör mig smått berusad

2012-09-21@15:47:15
 
–> Att fullkomligt skita i to do-lists och inte göra ett enda vettigt skit på hela dagen utan bara njuta av att vara ledig och ändå inte få den minsta uns av ångest.
–> Florence + The Machines Dog days are over på högsta volym.
–> Att imorgon kommer Zandy och Frasse hem och jag ska få träffa dem båda.
–> Att jag innan det ska få hänga med Matts, Marita, Jenny och Arvid och träffa lilla lilla Rut för allra första gången.
–> Alex Schulmans och Sigge Eklunds podcast.
–> Att jag på söndag äntligen ska få klappa och lyssna på min älskade mami-Emz bebisbula.
–> Att min söta gammelgranne påstår att jag är slående lik Cate Blanchett (han är en aning synskadad, men ändå).
–> Att jag och Kajan om några veckor åker och hälsar på vårt kära Paris igen.
–> Att det bor en snubbe i huset mittemot som gillar att göra helikoptern för sin brud ute på balkongen.
–> Att jag för tillfället bara känner mig så förbannat bekymmersfri och själaglad.

Kommentarer
Postat av: JF

VA?! Åååh ska ni till Paris?! Gud vadkul!:D måste boka in oss och ses snaart sötnos! PUSS <3
PS. Absolut bästa låten nuu! ;)

2012-09-21 @ 23:39:55

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0