bonjour mardi

2013-02-19@12:16:51
 
God dag! Inte så mycket att rapportera här, känns som att jag bara jobbar, jobbar och jobbar och gött är väl det. I torsdags var jag i och för sig ledig så då luftade jag och Fräz våra isbjörnsfällar nere på stan, lunchade med Beccasinen och uträttade mer eller mindre viktiga ärenden. Sen åkte jag hem till S och var rådgivare/socialt stöd till hans filippinpackning. Han ska bara vara borta i tre veckor, den saten, och det är ju såklart lite tråkigt och skitkul för honom på samma gång. I alla fall så har jag fått vårdnaden om ett superhärligt litet objektiv under tiden så nu fotar jag allt som bara går att fota, bara för att det är så kul (i'ma show ya l8er!). För övrigt så längtar jag ihjäl mig tills på fredag för då ska jag få träffa lilla Céline för allra första gången och tills på lördag för då är det Sandys (pam-para-pam!) 25-årspartaj! Pappa Håkan har lovat att låna ut sin fina lägenhet och det känns ju som något som han eventuellt kan få ångra lite i efterhand. Huuuuu, är så pepp så jag nästan pepprar över! Trevlig tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

längtar med till på fredag! wiiiiee ♥♥♥

2013-02-19 @ 13:04:31
URL: http://emmadamm.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0