fast det snöar så är himlen galet blå

2013-02-22@12:34:26
Bra dag idag! Det är fredag med annalkande ledig helg, jag är klart mindre näppt i täsan och fortfarande i bra mood från min dejt med A-K igår kväll. Vi skulle egentligen ha skrivit packlistor inför resan, men det blev inte så mycket av med det. Istället kollade vi på ”Hissen”, käkade pirra och kebab och så satt vi och visualiserade vår kommande kamelridning vi ska göra där och diskuterade alla frågor som kommer med det. Måste man ha turban på sig? Vad gör man om kamelen får spel och sprätter iväg ut i öknen? Etc etc. Anki är så rolig för hon sms:ade mig här om dagen helt exalterad och ville att vi skulle besöka Maspalomasöknen. Då har hon alltså inte fattat att hon redan varit där förra gången vi besökte Playa del Ingles, haha.
 
Nu är det fan mindre än två veckor kvar alltså! Längtar ihjäl mig efter att få komma hem till Granaria igen och jag är en lycklig jävla skit som får göra det med världens bästa Spankz! <3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0