happy b-day, kajan!

2013-01-13@16:41:17

Igår styrde vi ett litet födelsedagsfirande för Kajan som fyllde 25 hela i fredags. Vi hade lurat i henne att de andra var upptagna med annat, men när hon och jag kom in innanför Elins dörr hoppade de fram som gubbarna ur låddan. Vi käkade tacos och typ fyra portioner var av Elins hemgjorda och snuskigt goda glasstårta på grädde, hasselnötter och Nutella. Efter det blev det a walk down memory lane/skrattfest när vi körde charader med Kajsatema. En grymt bra kväll och jag är fortfarande lycklig i själen av att ha fått hänga med dessa fina pinglor och att vi för en jävla gångs skull lyckades få ihop hela gänget!
 
Den här helgen har faktiskt varit riktigt megafin överlag. Tabasco och Å med mitt andra favvogäng i fredags och idag när jag stod på ballen kände jag att något var annorlunda. Det var inte längre den trötta vintersolen som sken i mitt tryne utan herr vårsol som gjorde ett besök och nog ville påminna om att han faktiskt snart kommer på riktigt. Så nu tycker jag vi börjar nedräkningen. Mot ljuset!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0