stockholmskos

2014-12-01@22:39:57
Hej på er, vänner. Äntligen är det december – mysmånaden numero uno. I lördags tog jag tåget till storstaden och hälsade på min kära Sandy. Vi mös omkring i Gamla stan, gick på en finfin utställning, drack bubbligt vin och åt godmiddag. Hon var fin i nyklippt hår och jag var hög på Stockholmspulsen. På söndagsmorgonen bjöd hon på frukost sen tog jag mitt pick och pack hem igen, plockade upp en bakfull Sonny och åkte vidare hem till Kenneth och Inger som bjöd på hemmagjord pizza – Ks specialare. Efter lunchen åkte vi hem, pyntade adventsfint, drack choklad- och chiliglögg och spelade Bomberman tills vi kroknade. Jag vann stort (vad den dåliga förloraren till karl än må säga). Idag har jag jobbat hela dagen så snart blir det sänggång så jag orkar vara en megapigg student imorgon. Måste bara lyssna på den här superlåten ett par gånger till. Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Här har vi beviset på hur lite mat det var :-p
Myyyyys!

Svar: Haha, exakt, nu kan vi sätta dit dem. ;-)
Viktoria Johansson

2014-12-02 @ 06:21:22

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0