gypsy

2014-01-26@22:58:59
Hillvittu, vad jag är förtjust i min nya hårfärg alltså. Känns svårbegripligt nu att jag inte gått över till den mörka sidan tidigare. Jaha, denna helg skulle ha spenderats i Stockholm hos Smula S, men så blev icke fallet. Det har varit så fullt upp den senaste tiden att i fredags eftermiddag när jag kom hem från skolan kom stressen ifatt mig och jag föll ihop i en apatisk liten pöl på hallgolvet. Så det blev en rehab-helg hemma för mig själv istället. Trist som fan, men what to do. Nu har jag tagit hand om mig själv hela helgen så nu borde jag allt vara back on track very soon. Idag tog jag bilen till Erikslund för att köpa en liten pressy till finaste Céline som fyllde hela ett år igår. Det är läskigt som fan varje gång jag åker iväg i min röda skruttis eftersom det troligtvis är pyspunka i höger framdäck och eftersom jag aldrig orkar kolla upp eller fixa det sitter på nålar (mer än vanligt då eftersom, JA, jag är en kärring i trafiken) och tror att jag ska tappa däcket, köra av vägen och dö. Men jag klarade mig. Jag hälsade på A-K på hennes jobb också och köpte världens coolaste UFO-skor. Nu har jag fått Anki-abstinens känner jag. Tur för mig att hon erbjöd sig att stilla mitt begär redan denna vecka. Nu ska jag dricka upp mitt glas med vyssan lull-vin och sedan säger jag godnatt till denna söndag.
 
Tre saker. 1. Jag klarar fan inte av EN solig semesterbild till på Instagram. Fy fan, jag spyr. Det kan inte vara inbillning – vintern måste bli längre och längre för varje år som går. 2. Nu måste vi ut och dansa snart! Det här är ohållbart. 3. Bästa skiten. Jag blir bara så lycklig. Gypsy gypsy gypsy, hey!

Kommentarer
Postat av: Murvel

Jag vill dansa med dig <3

2014-01-28 @ 23:32:52

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0