mysstrumpefredag

2014-11-14@12:03:06
God förmiddag. Idag är en riktig hemmamysfredag tycker jag. Pruttväder ute och varmt och gosigt inne. Jag ägnar dagen åt studier, men snart ska jag iväg och handla på Ettan och Systemet. Vi ska ha möte och middag med hemliga kvinnoklubben ikväll och jag kom på en god liten efterätt som jag tycker att vi förtjänar efter maten. Sen blir det nog ett litet glas vin på stan innan vi vuxna kvinnor ska vara anständiga och gå hem och lägga oss igen. Imorgon ska jag jobba, sen blir det utflyttningsfest hos Angelica, på söndag blir det ännu mera jobb, och efter det åker jag och fikar och byter däck hos Kenneth – supertrevlans!
 
Igår skulle jag har kört ett medelpass på Friskis Björnövägen vid halvsexsnåret, men det fanns inte EN ENDA parkeringsplats ledig NÅGONSTANS. Alltså jag blev tokig. Jag åkte runt där som en dåre och letade och letade ända tills jag missade passet, knöt näven och åkte hem. Väl hemma var jag så uppstissad att jag var tvungen att göra mig av med all irriteringsenergi så jag gav mig ut i mörkret och sprang istället. Det var helt fantastiskt! Blir fler gånger, dock måste jag skaffa mig någon slags reflex för jag höll på att bli påkörd av mer än en irriterad bilförare. Har fått ett sånt där snitsigt Polar-pulsband av min superhyggliga karl och efter springturen såg jag att jag legat i maxpulszonen typ 80% av springtiden. Haha, helt jävla galet! Skulle ha tränat imorse också, men så vaknade jag upp med känningar i halsen. Suck! Bara för att man är inne i ett peppflow just nu såklart.
 
Dags att borsta tänderna! :D Puss!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0