voulez-vous (aha)

2014-11-21@16:53:00
Woop woop, jag har yolo-klippt mig! Nerå, det var bara ett skämt. Men jag blev lite sugen när jag såg den här bilden. Jag ser ju glad ut i kort hår, då kanske det är det jag ska ha.
 
Jag har pillat med bloggen, ser ni?! Superfint tycker jag att det blev. Nu blir väl Becca putt för att jag påtat på min före hennes, men jag kunde inte låta bli. Skulle ha pluggat lite och så vaknade jag upp två timmar senare med en uppad bloggdesign och massa nya typsnitt. Oups, typiskt mig.
 
Nu ska jag snabba mig iväg mot jobbet. Kör stängning ikväll, sen har jag LEDIG HELG! Hale-fucking-lujah!
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

"superstirrandegubbe"

2014-11-21 @ 20:42:15

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0