duktiga flickan-syndrome

2014-10-29@13:03:56
Fördrinks och förrätter i fredags. (Musslorna, my god!)
 
Party women!/Huga huga huga chaka!
 
Thékväll och kvinnomöte hemma hos Fräz.
 
Good morning, wednesday!
 
En dubbel jävla onsdagsespresso!
 
God middag! Onsdag, ny vecka, snart ny månad och jag och mitt munsår traskar vidare genom livet. Dock (!) anar jag idag en förbättring med lite mindre gipsprickande varje gång jag öppnar käften så låt oss hoppas att skiten är på väg bort. Men man ska inte ropa hej förrän man kommit över munsårsbäcken, så jag hoppas inte allt för mycket.
 
I fredags var vi ju ute och käkade en försenad födelsedagsmiddag på Tabban med god mat, goda drinkar och gott sällskap – hur trevligt som helst! Vi träffade på Johanna & Co också så efter middagen gick vi i samlad trupp till Pubis och dansade. Adrian Lux spelade mindre bra musik, men vi hade det inte mindre kuligt för det! En mycket bra kväll! Sedan dess har jag i princip bara jobbat. Och tränat (heja heja). Ikväll blir det käk hos Matte och Angelica, himlans trevligt!
 
Nu sitter jag hemma med pluggångesten från helvetet. Alltså, idag börjar jag nästan gråta. En megatenta förra veckan och nu en annan på onsdag (båda i nationalekonomi, något som jag tycker är så sjukt ointressant och svårt att jag vill slita mitt hår). Är på gränsen till att skita i allt och köra en megakuggning, men det vet jag ju att jag aldrig kommer tillåta mig själv – lider av ett alldeles för stort duktiga flickan-syndrom för det (plus att man ändå inte kan njuta eftersom man vet att man ändå måste göra den vid ett senare tillfälle). Men jag har inte sedan jag började studera känt ett sånt sting av skoltrötthet och opepp som jag gör just nu så när denna tenta är över ska jag fan bada i champagne för att fira. Over and out! Peace and love! Plugga or die!
 
Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Heja heja you can do it! Du är så jävla duktig gumman!! Kämpa! Pussar och kramar

2014-10-29 @ 15:17:32
URL: http://emmadamm.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0