i just died in your arms tonight

2014-10-21@17:43:37
Jag hade en gång en blogg. Som uppdaterades mer än en gång i halvåret. Men det var för längesen, så längesen.
 
Idag har jag inte gjort ett skit. Jag skulle ha pluggat hela dagen, men min hjärna har totalvägrat. Den är väl inte återställd, stackarn, sedan nationalekonomitentan igår. Förstår honom! Så han fick chilla idag. Och ägna sig åt selfies, träning, ny pepp-som-fan-musik, en långdusch, nymålade naglar och lite sånt där annat härligt! Ikväll är jag och Somp utbjudna till morbror och moster i Hökbyn på käk – himlans koseligt! Annars har jag inte så mycket att rapportera om nuläget faktiskt. Eller, jag har skaffat mig en ny yolo-sidbena – det skulle vara det då.
 
Trevlig tuesday kväll! Puss!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0