UTAN JACKA

2015-04-10@09:38:57
Springeling is in the friggin' air – halelujah! Igår var jag till och med utomhus utan jacka, oj oj oj.
 
I tisdags gick jag, Rebecca och Winston (japp, han gick också) till parken och drack kaffe i solen. Sen mötte vi upp våra karlar på stan, tog ett glas på Brasseriet och sen gick vi vidare och käkade middag på Hatten. Supertrevlans! Kan inte få nog av deras moules frites, nom nom nom.
 
I onsdags fick vi finbesök av Matts och Marita så då passade vi på att inviga den fina pajformen vi fick av dem i julklapp. Dessutom fick vi en anledning till att lyxa till det med carpaccio till förrätt. Fan det godaste jag kan komma på just nu! Dubbelnom!
 
Nog om mat. Jag har äntligen kommit igång med träningen igen. (Vet inte hur många gånger det uttrycket trillat ur min mun?) Men det går trögt. Känner mig sjukt svag för tillfället. Måste kötta på med löpningen så att jag kan hålla Ankis och Beccas tempo på Vårruset och Midnattsloppet. Det är i alla fall en bra pepp!
 
På tal om fritidsintressen så ska jag till Rebecca idag efter lunch och dricka vin (den bästa hobbyn av dem alla). Men först ska jag ta tag i några vettiga, nyttiga, braiga saker. Bland annat ska jag försöka välja vilka kurser jag ska läsa nästa termin. Beslutsångest deluxe! Ikväll kan det komma att hända lite spännande grejer. Mer om det sen.
 
Puss och trevlig helg!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0